Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

A day in the life

Καλησπέρα !!!!!
Με αυτη τη σύνθεση θα συμμετέχω στη πρόκληση  Αυγουστου των  Get Creative   και Scrapbooking Greece
 Oι φωτογραφιες απο τις καλοκαιρινες διακοπες με τα παιδακια μου να χαιρονται την υπεροχη παραλια στο Saona island.
Εμπνευση μου η Μελενια που οπως ισως ξερετε θαυμαζω πολυ και που είχα τη χαρα να συναντήσω στην Κρήτη και να ακούσω τις πολυτιμες συμβουλές της.


Και το sketch της μοναδικης Irini Liolia που όπως  βλέπετε ακολούθησα πιστά

Ελπιζω να σας αρεσει, εγω πάντως οταν ανακατευομαι με μπογιες παστες κλπ πολυ το χαιρομαι ....

Φιλιά πολλα θα τα πούμε σύντομα .......

6 σχόλια:

  1. Πανεμορφο Ιωάννα μου ... και πόσο καταλαβαίνω την χαρά της δημιουργίας σου .... ευχαριστούμε ΠΑΡΑ πολύ για την συμμετοχή σου ... φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ!!!!!ΑΠΙΘΑΝΟ BACKGROUND!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ GET CREATIVE!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φανταστική σελίδα , υπέροχο φόντο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εντάξει, τι να λέμε τώρα... για την υπέροχη σύνθεση ή για τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες;;; Καταπληκτικότατη, μπράβο Ιωάννα! Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν και πιστεύω πως την αδίκησες λιγάκι γιατί την έχεις τραβήξει φωτο όχι με αρκετό φως φαίνεται πόσο υπέροχα έχεις δουλέψει το background! Σου πάει συνονόματη και εσένα το messy style!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετικές φωτογραφίες σε μία υπέροχη σύνθεση!Σε ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή