Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Απόκριες γιούχουυυυυυυ!!!!!!!!!!!!!

Καλησπέρα !!!!
Σήμερα δεν θα σας πω πολλά πολλά γιατί όπως μερικές ξέρετε είμαι σε μετακόμιση και τρέχω και δεν φτάνω χαμόςςςςςς!!!!!!!!!!!!!!
Θέλω μόνω να σας δείξω τα ζουζουνάκια μου ντυμένα αποκριάτικα !

My little pumpkin!!!

... sweet bunny!!!



Το Καλλάκι μου κέρδισε στο σχολείο βραβείο μεταμφίεσης!!!!
αχ ήταν πολύ, πάρα πολύ χαρούμενη, μην σας πω για μένα χαρά για το παιδάκι μου ... εγώ έπρεπε να ντυθω...κουκουβάγια χαχαχα!!!







Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Θεανώ αγαπημένη  φίλη απο τη μπλογκογειτονιά, για την ιδέα που μου έδωσε για το face painting της Κάλλιας!
Κάντε μια βολτούλα στο σπιτάκι της θα ξετρελαθείτε με τις ιδέες της!

Καληνύχτα και όνειρα γλυκά!

19 σχόλια:

  1. Μπράβο στο κοριτσάκι σου!! Είναι όντως τέλειο λαγουδάκι! Αλλα και ο "κολοκυθούλης " σου γλύκα! Καλό κουράγιο με τη μετακόμιση...και καλό τριήμερο!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στη θέση σου θα ντυνόμουν φουσκωμένο... παγόνι!!! Είναι πανέμορφα τα κουκλάκια σου!!! Καλά να περάσετε!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!να είναι γερά κι ευτυχισμένα!!όλα τα καλά του Θεού στο σπιτικό σας!!!!να έχεις ένα υπέροχο τριήμερο!πολλά φιλάκια χρυσοχέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχου μεσα στη γλυκα ειναι..πανεμορφα..πολυ ομορφο το face painting..και η φιλη μας Θεανω..καλο τριημερο..καλη Σαρακοστη..καλη υπομονη με την μετεκομιση..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τελειες στολες...μπραβο στην μικρουλα σου...οντως πολυ ομορφο μακιγιαζ!!καλο τριημερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τέλειες στολές αλλά και πολύ όμορφα παιδάκια!η δε Κάλια απίστευτη!μια σκέτη γατούλα!φαντάζομαι την χαρά της που κέρδισε!...και την δικιά σου!σας φιλούμε γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ιωάννα μου και του χρόνου!Να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου!Η Κάλλια ήταν πραγματικά για βραβείο...κουνελάκι κανονικό.Τελικά τι χρησιμοποίησες για το βάψιμο; Δικές σου σκιές και μολύβια ή αγόρασες ειδικά;
    Καλό τριήμερο να περάσετε (που πηγαίνετε μετακόμιση διαβάζω;;;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α!!! Καλέ είναι και τα δύο κουκλιά! Τί όμορφες στολές είναι αυτές! Μπράβο στο Καλλάκι... Να τους χαίρεσαι Ιωάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ioanna they are sooooo cuuuute!
    congrats to Kalia!!!!
    I would loved to have seen you as an owl!!!!!! hahahahaha
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ιωάννα, πολύ όμορφες οι στολές! Τα ζουζουνάκια σου είναι πανέμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειο το κουνελάκι αλλά και η κολοκυθούλα είναι τρέλα!! Να τα χαίρεσαι και τα δύο σου γλυκά παιδάκια!! Καλά κούλουμα και καλή σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ιωάννα μου τα παιδάκια σου είναι κουκλάκια!!Πολύ καλά κάνεις και τα καμαρώνεις!Να είστε πάντα καλά να τα χαίρεστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Wow! Ιωάννα διαπρέψατε! Χίλια μπράβο για το βραβείο σας και σας άξιζε πραγματικά! Τα παιδάκια είναι γλύκα έτσι ντυμένα! Και μπράβο και στη μαμά τη χρυσοχέρα για την επιμέλεια των μεταμφιέσεων! Καλή Σαρακοστή Ιωάννα μου και καλή δύναμη με τα τρεχάματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραίες στολές, να χαίρεσαι τα κουκλάκια σου!
    Πέρνα από το blog μου, σου έχω βραβεία!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ιωαννάκι μου τι κουκλιά είναι τα παιδάκια σου!
    Αχ ομορφιές μου... Φτου φτου σκόρδα!!!!
    Και του χρόνου με υγεία φιλενάδα!
    Φιλιά πολλά και Καλό μήνα! Θα τα πούμε ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χαχα να ντυθείς κουκουβάγια! Ντύθηκες; αν ναι, θέλουμε φωτό! Καλά ο μικρός είναι τρελή φατσούλα αλλά η κόρη!!!! α παπα φαντάζομαι τι έγινε όταν κέρδισε! Να σου ζήσουν αγάπη μου! Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου, είναι πολύ μουτράκια!!! και τι υπέροχες στολές!! Και του χρόνου να είστε καλά!! Πολλά φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ιωάννα μου που χάθηκες κοριτσάκι;Σου ετοίμασα ερωτήσεις για παιχνίδι!Έλα από το σπιτάκι μου τις πάρεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή